Se incarca...

Returnarea produselor

Funride.ro respecta normele legale in vigoare ce reglementeaza activitatea de comert on-line si relatiile comerciale ale societatilor cu clientii in acest domeniu.

OG nr. 130/2000, art. 7 alin. 1 prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

Avand in vedere textul de lege sus-mentionat, consumatorul are dreptul sa notifice in scris Funride.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. 


In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele: 
- contravaloarea transportului va fi suportata de client; 
- produsele returnate trebuie sa fie noi, in cutie si sa fie insotite de factura de cumparare si/sau talonul de garantie; 
- in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita un alt articol in schimbul celui comandat initial; 
- daca aceste conditii sunt indeplinite, Funride.ro se obliga sa inlocuiasca articolul sau sa returneze valoarea acestuia imediat ce intra in posesia coletului retur. 

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a efectuat expedierea initiala. Funride.ro va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat. 
Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. 
Pentru a evita neplacerile cauzate de un eventual retur, va rugam pentru orice problema, nu ezitatati sa ne contactati la adresa shop@funride.ro,sau la numarul de telefon 0733669339.

 

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! 


Nu primim colete cu ramburs!